niedziela, 22 czerwca 2008

Opis arbitrażu trójkątnego ghimli'ego

Ghimili na forum nawigatora proponuje granie na jego systemie arbitrażowym za pośrednictwem bardzo szybkiego klienta OANDY, którego sam napisał.
Jest
to typowy arbitraż trójkątny. Polega na kupnie jednej pary, np. EUR/USD i jednocześnie sprzedażny tej samej pary korzystając z waluty pośredniej np: EUR/GBP, GBP/USD. System zarządzany jest przez robota. Będę testował ten sys od poniedziałku. Wyniki będę podawał w % zmiany depo.
Więcej info można znaleźć na forum w tym wątku. Osoby zainteresowane dalszym info dot. systemu prosze o kontakt z autorem pod adresm e-mail: ghimli@o2.pl

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Czekamy z niecierpliwością na wyniki :D

Super, że reaktywowałeś blooga

Nawet na mikrolotach możesz jechać jeśli masz ku temu zasoby, ważne aby coś się działo :)

Życzę sukcesów

Anonimowy pisze...

Mozesz napisac kilka zdan wiecej nt jak to dziala? Nie chodzi mi dzialanie systemu tylko dzialanie tego programiku (klienta jak to nazwales) z tego co sie orientuje oanda dziala na javie i nie wymaga instalowania zadnego dodtakowego oprogramowania ale przez to nie mozna zadnej automatycznej strategi do niej stosowac:(

Astra pisze...

tak jak napisałem, więcej info u autora, ja nie mam takiej wiedzy, dlatego podałem maila do ghimili-ego

Anonimowy pisze...

Jest do kupienia API na OANDĘ więc możesz robić automatyczne systemy..

Anonimowy pisze...

Typowy najprostszy na swiecie arbitraż, skyteczny ale trudny do wychwycenia, ostantnio bylo tak na
EUR/PLN -> EUR/USD -> USD/PLN, na jednym obrocie wychodzilo kilkadziesiat pipsow,